DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 19. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - BEHEMOTH – The Satanist (2014)

Minirecenze/minireview - BEHEMOTH – The Satanist (2014)



BEHEMOTH – The Satanist
CD 2014, Nuclear Blast Records

O novince polských satanášů toho bylo napsáno už spousta. Osobně se mi zatím do nových BEHEMOTH proniknout nepodařilo. Na "The Satanist" mi přijdou pánové stejní jako na koncertech. Vynikající zvuk, dokonale secvičené vystupování, jen tomu chybí duše. Gabrielovy trumpety sice znějí pro spousty posluchačů "pořádně" pekelně, mně ale pořád připomínají jen ozvěnu někoho, kdo v pekle snad ani nebyl. Vím, že tento názor nebude asi moc populární, ale mám to zkrátka tak nastavené a i po mnoha společných setkáních jsem zůstal víceméně netknutý. Samozřejmě, vše je jak má být, Nergal a jeho parta nenechali nic náhodě. Napadá mě slovo "vycizelované". Jen mi tam chybí kus černého srdce. Minulá deska mě bavila o hodně víc. Pokud si chcete přečíst názor někoho, kdo si naopak novinku  "The Satanist " oblíbil, doporučuji zde.





Asphyx says:

Nergal and his soldier play precisely, bombastic and dark. But, where is the Hell? Perfect production, great vocal, grafics and others. No energy and drive!
Share this games :

TWITTER