DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 10. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - GOATWHORE – Constricting Rage of the Merciless (2014)

Minirecenze/minireview - GOATWHORE – Constricting Rage of the Merciless (2014)



GOATWHORE – Constricting Rage of the Merciless
CD 2014, Metal Blade Records

Jsou na světě kapely, které se odněkud vyloupnou, překvapí vás a pak o nich zase nevíte. Američtí GOATWHORE mě kdysi zaujali tím, že měli hrozně hezký obal desky. Po bližším ohledání jejich tvorby, jsem se dokonce rozhodl jim dvakrát sepsat recenzi (zde a zde). A v podstatě pokaždé byla stejná. Tahle kapela je vlastně takovým dokonalým produktem (v pozitivním smyslu) dnešní doby. Dobré nápady, parádní zvuk, míchání stylů, tlak a divoké koncerty. Já to samozřejmě všechno beru, uznávám a líbí se mi to. Jen si tak ale říkám, jestli to není málo. Chybí mi originalita, vlastní ksicht, větší nespoutanost. Pořád jako bych někde v pozadí cítil nějakého managera, který muzikantům říká, jak mají hrát, jak se mají tvářit a co mají dělat. Nevím, třeba to na mě jen tak působí. Každopádně, pokud máte chuť na něco dobře poslouchatelného, berte je všemi deseti. Jo a ten obal, ten je zase luxusní!



https://www.facebook.com/thegoat666
http://www.metalblade.com/us/

Asphyx says:

The new album "Constricting Rage of the Merciless" is very pleasant, with good riffs, variably vocals, very good productions, great cover....but where is energy?

Share this games :

TWITTER