DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 16. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - MASTER´S HAMMER – Vagus Vetus (2014)

Minirecenze/minireview - MASTER´S HAMMER – Vagus Vetus (2014)



MASTER´S HAMMER – Vagus Vetus
CD 2014, Jihosound records

S MASTER´S HAMMER mám takový prazvláštní vztah. Na jednu stranu uznávám jejich kvality, některé jejich desky mám doma dokonce neustále po ruce ("Ritual", "Jilemnický okultista"), ale pak mám v jejich diskografii i ty, které vyloženě nemusím ("Šlágry", "Mantras"). Velice mě nadchla jejich "návratová" nahrávka "Vracejte konve na místo", kde jsem si pro sebe našel nejeden song a pánové si u mě potvrdili status legendy. Bohužel, letos mám s "Vagus Vetus" trošku problém. Ne že by se tam nenalezly dobré kousky, ale album mi přijde hrozně roztříštěné, jakoby spíchnuté narychlo a postrádá takovou tu lehkost prvních desek. A ty naprogramované bicí si mohli pánové odpustit. Trošku to na mě dělá dojem, že buď chtějí na své "značce" vytřískat taky nějaké peníze nebo jim dochází šťáva. Možná by to chtělo chvilku počkat, nechat příště vše uzrát a pak teprve pustit do světa. Trošku pozitivněji desku vidí můj kolega zde.



Asphyx says:

Oh, oh oh, the new album of MASTER´S HAMMER? Really? Again? Ok, it's  good album, but from  MH it isn't enough! Many goods riffs and ideas. But ordinary too. MASTER´S HAMMER are very original band, but their new album is usual. No bad, but no super.
Share this games :

TWITTER