DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 6. prosince 2014

Home » » Minirecenze/minireview - ENTOMBED A.D. – Back to the Front (2014)

Minirecenze/minireview - ENTOMBED A.D. – Back to the Front (2014)


ENTOMBED A.D. – Back to the Front
CD 2014, Century Media Records

Tahanice okolo jména ENTOMBED nakonec vyústily v odloučení L-G Petrova a založení klonu s názvem ENTOMBED A.D. Bohužel, bývalí muzikanti, kteří by dovedli složit dobrý a zajímavý riff, chybí. Na tohle album jsem se ze staré známosti těšil hodně a nakonec jsem byl tak zklamaný, že jsem měl co dělat, abych to rozdýchal. Nějak nechápu, jak mohou hudebníci s podobnými zkušenostmi vůbec vypustit na světlo boží takový obyčejný big beat. "Back to the Front" je jen velmi vzdálenou ozvěnou starých časů. Při poslechu mi bývalo dokonce chvílemi smutno, jak jsem marně hledal nějaký záchytný bod, motiv, něco, co bych si byl schopen zapamatovat. S delším odstupem bych asi hodnotil ještě níže. Pro mě největší zklamání tohoto roku. Více zde.


http://www.last.fm/music/Entombed+A.D
http://www.centurymedia.com/

Asphyx says:

No, no, no! This is ENTOMBED? No, this is ENTOMBED A.D. Ordinary riffs, weak vocal and big beat motive. I very liked old ENTOMBED albums, but the new CD ENTOMBED A.D. is very weak. The band has lots of good musicians who recorded unfortunately just a boring album. Unfortunately. It is a dull album for me. Death metal disappointment this year.
Share this games :

TWITTER