DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 24. prosince 2014

Home » » Minirecenze/minireview - LOUDBLAST – Burial Ground (2014)

Minirecenze/minireview - LOUDBLAST – Burial Ground (2014)

LOUDBLAST – Burial Ground
CD 2014, Listenable Records

Při probírání a "uzavírání" letošního death metalového roku jsem si najednou uvědomil, že jsem na francouzské LOUDBLAST nějak pozapomněl. Je nutné to napravit, protože jejich novinka "Burial Ground" je jedním slovem vynikající. Tahle smečka vydala ve své dlouhé historii desky, ze kterých jsem si musel pokaždé raději sednout, aby mě neporazily, ale také nahrávky, které mě nechávaly zcela chladným. Tento rok se jim ale povedlo mě zaujmout a rozdrtit moje ušní bubínky s pověstným francouzským šarmem. O těchto šílencích se tvrdí, že byli první death metalovou kapelou ve Francii. Nevím, co je na tom pravdy, ale letošní deska je zahraná se zkušeností starých pardálů. Je až s podivem, že "vážení" pánové neustrnuli a stále hledají nová a nová zákoutí extrémního kovu. Lépe a obšírněji se k novince vyjádřil můj kolega zde. Myslím, že netřeba dodávat nic dalšího. Parádní, propracovaná deska, plná hodně zajímavých motivů, které se vám zaryjí velmi hluboko pod kůži. Akorát ten obal, ten  mi tentokrát vůbec nesedl.



Asphyx says:

New album from fathers of the French death metal is very sophisticated, with lots of interesting themes, ideas and great riffs. I like the band, his age despite, it is always looking for new territory death. I really like this album. But the cover is ugly for me. Very, very good album! I recommend!
Share this games :

TWITTER