DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 28. prosince 2014

Home » » Minirecenze/minireview - MISERY INDEX – The Killing Gods (2014)

Minirecenze/minireview - MISERY INDEX – The Killing Gods (2014)


MISERY INDEX – The Killing Gods
CD 2014, Season of Mist

Američtí death grindeři si ke mě hledali cestu vlastně po celou dobu své existence. Vlastně žádné jejich předchozí album mě nějak zvlášť neoslovilo. Většinou jsem jejich alba jen tak zběžně projel, pokýval rozvážně hlavou a šel od toho. Většinou mi vadil hlas, riffy mi přišly obyčejné a celková atmosféra vhodná snad jen na nějakou monotónní práci. Vše se v dobré obrátilo až letos, kdy jsem konečně našel s touhle partou šílenců našel společnou řeč. Novinka je zkrátka jiná, pro mě osobně o hodně lepší. Přijde mi jako natočená v nějakém monstrózním mosh pitu dole pod pódiem. Nevím, jak se budou na tuhle desku tvářit jejich věrní fanoušci, ale pro mě je jasným důkazem toho, že se vyplatí sledovat i kapely, které mi zrovna jinak nekolují v krvi. Deska je to pestrá, tepající jako srdce rozčileného člověka a rozmanitá. Nenudím se stejně jako můj kolega zde.  Takhle nějak si představuju dobře seřízený death/ grindový stroj na zabíjení nebo vztekle kopajícího koně. Skvěle!

https://www.facebook.com/MiseryIndex
http://www.season-of-mist.com/

Asphyx says:

"The Killing Gods" is first album from MISERY INDEX, I like in history of this band. Varied, diverse album, kicking as runaway horse. Cutting riffs, rough vocal and big pressure! I like, that MISERY INDEX doesn't stay on the same place. Very good album for me!
Share this games :

TWITTER