DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 22. prosince 2014

Home » » Minirecenze/minireview - ORIGIN – Omnipresent (2014)

Minirecenze/minireview - ORIGIN – Omnipresent (2014)


ORIGIN – Omnipresent
CD 2014, Agonia Records

Nikdo doufám nebudete nic namítat proti tomu, když směle prohlásím, že američtí techničtí death metalisté jsou jedněmi z těch, kteří posouvají tento směr neustále dopředu. Některá jejich alba jsou a  navěky budou zapsána černým písmem do temné knihy smrti. ORIGIN jsou a budou vždy těmi, kdo hledají, objevují a snaží se neustrnout. Bohužel, letos se vydali přesně tím směrem, který mi příliš nevyhovuje. Jsou víc přístupní a přesto pořád "působiví". Akorát ne na mě. I když jsem se snažil do novinky "Omnipresent" proniknout ze všech stran, nepodařilo se. Uznávám sice její kvality, nasazení a nepochybné hráčské umění, ale dodnes mezi námi nepřeskočila pověstná jiskra. Ta síla, nadšení a tlak, který jsem měl u téhle smečky tolik rád, je najednou pryč. Tedy, on tam asi někde je, jen se mi ho pořád nepodařilo pro sebe objevit. A abych pravdu řekl, nemám nějak sílu, se po něm dále pídit. ORIGIN do mě zkrátka řežou jen tupou stranou nože. Měl jsem dokonce chvíle, kdy jsem se za tento svůj názor "styděl". Všichni okolo totiž pěli jen samé chvalozpěvy (smích). Nová deska je bezesporu velmi dobrá, pro mnohé silná. Se mnou nedělá bohužel, skoro nic. Zbyl mi jen chaos a zmatená hlava.


https://www.facebook.com/Origin
http://www.agoniarecords.com/

Asphyx says:

The new album of ORIGIN is definitely full of new technical riffs, crazy ideas and great sound. Unfortunately for me, it lacks drive and strength. I have a problem with the chaos confess. Even after a long time I was confused and can not find a common path. The new course ,ORIGIN are going to,does nothing with me.
Share this games :

TWITTER