DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 1. února 2015

Home » » Minirecenze/minireview - NAPALM DEATH - Apex Predator - Easy Meat (2015)

Minirecenze/minireview - NAPALM DEATH - Apex Predator - Easy Meat (2015)




NAPALM DEATH - Apex Predator - Easy Meat 
CD 2015, Century Media Records


S legendárními maniaky NAPALM DEATH mám prazvláštní vztah. Některá alba, na kterých se blíží převážně smrtícímu kovu, jsem schopen dlouhé hodiny velebit až do samotného pekla. Mají ale i více grindové (zvláště první počiny) desky, které mě nechávají zcela chladným. Kapelu samozřejmě velmi uznávám, oceňuji a naživo si ji vždy užiji naplno. Horší je to pak s rozhovory, různými prohlášeními apod. To je samozřejmě jen můj problém, ale já zkrátka beru vždycky každou smečku jako celek, včetně celkového obrazu, jak na mě působí. Dost ale řečí. Nejdůležitější je muzika a ta je na novince vskutku neodolatelná. Pánové svůj mix deathu, grindu, thrashe a punku dohnali skoro až k dokonalosti. Rozhodně se nejedná jen o album "z povinnosti". Spíš bych si dovolil hodnotit jej jako dílo zkušených bardů, kteří moc dobře vědí, co chtějí. NAPALM DEATH pro mě byli vždy o tlaku a energii. A ta z letošní novinky doslova tryská na všechny strany. Najdeme zde všechno, co si fanoušci žádají a troufám si tvrdit, že na koncertech se bude zase zabíjet hudbou. Britové už dnes sice nepatří k úplně nejextrémnějších bandám (doba vše posunula zase o kousek za práh snesitelnosti), ale i tak se s tím rozhodně nemazlí. Dočkáme se i (na NAPALM DEATH), klidnějších chvilek. Ty dodávají na pestrosti a nechají nás od toho nářezu také na moment odpočinout. Moc mi nesedne snad jen obal, který mi nepřijde zrovna z nejoriginálnějších. Jinak je ale všechno v nejlepším pořádku. Řeže to, kope to, mlátí to. Barney se opět překonává (tenhle maník zraje snad každým albem!). Riffy jsou ostré jako břitva a rytmus víceméně šílený a zběsilý. Po poslechu zůstává v mé hlavě jen paseka a jakási prázdnota, způsobená hlukovým náletem. NAPALM DEATH jsou v roce 2015 ve velmi dobré kondici! Parádní extrémní deska!




Asphyx says:

NAPALM DEATH bring us the traditional mix of death, grind, thrash and punk. The CD is very energetic and mad like every timeThe riffs are razor like a sharp and rhythm is more or less mad and furious. there is only emptiness in my head  after listening, caused by noise of air raidNAPALM DEATH are in a very good condition in 2015! Great extreme album!



Share this games :

TWITTER