DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 28. února 2015

Home » » Minirecenze/minireview - THE PROJECT HATE MCMXCIX - There Is No Earth I Will Leave Unscorched (2014)

Minirecenze/minireview - THE PROJECT HATE MCMXCIX - There Is No Earth I Will Leave Unscorched (2014)


THE PROJECT HATE MCMXCIX - There Is No Earth I Will Leave Unscorched
CD 2014, vlastní vydání


THE PROJECT HATE MCMXCIX vydali loni hodinu a půl industriálně death metalových orgií. Album se mi dostalo do ruky více méně náhodou, podobnou muziku jsem poslouchal spíše nárazově někdy v dobách prvních desek FEAR FACTORY. V roce 2012 jsem byl ale smeten absolutně perfektně odvedenou prací na "The Cadaverous Retaliation Agenda", které mě rozsekalo na malé kousíčky. Posledním počinem jsem se prokousával bohužel o hodně hůře. Přijde mi víc roztříštěný, čisté zpěvy jsou na murmur naroubovány až příliš násilně a místo vzpoury strojů si přijdu spíš jak na setkání lego fanatiků. Zapamatovatelných, velmi dobrých motivů je samozřejmě spousta. Bohužel vše ubíjí dolů kopce vaty, různých pomalých vyhrávek a nová zpěvačka Ellinor, která by sedla víc do nějaké "female fronted" smečky, než do industriálního monstra. Nezvykl jsem si na ní a asi si nezvyknu. Je pro mě natolik rušivá. Její party raději mnohokrát přetáčím. Kde jsou ty časy, kdy své hlasivky za mikrofonem dráždily tajemná Mia nebo éterická Jonna. Hlavní kapitán souboru, Lord K. Philipson spolu s Jorgenem Sandstremem se sice snaží, seč mohou, ale jejich práce vychází mnohokrát do ztracena. Škoda, snad příště. Deska rozhodně není špatná, ale že by mě posadila na zadek, to zase ne. "There Is No Earth I Will Leave Unscorched" je sice v určitých, technicko - industriálně - death metalových kruzích, poměrně chváleno, ale já jsem si toho tentokrát pro sebe moc nenašel. Velmi dlouhá, rozevlátá deska, která mě minula, jako meteorit naši planetu. 



Asphyx says:

THE PROJECT HATE MCMXCIX released last year an hour and a half of the industrial death metal orgyNews seems to be fragmented, too long and  it annoys me the new singer. I didn't get used to her and her voice  bother me strictly. Some passages are very violent connected. Very long, splited up album, that passed by me like a meteorite our planet.

http://www.theprojecthate.net/

http://www.facebook.com/#!/pages/The-Project-Hate-MCMXCIX/262297291296
http://www.myspace.com/theprojecthate
http://www.reverbnation.com/theprojecthatemcmxcix
Share this games :

TWITTER