DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 2. května 2015

Home » » Minirecenze/minireview - DEATH KULT - Death kult (2014)

Minirecenze/minireview - DEATH KULT - Death kult (2014)


DEATH KULT - Death kult
EP 2014, Nebuloza

Kolumbijští DEATH KULT pro mě byli doteď velkou neznámou. V nadpisu zmíněné EP se ke mě dostalo víceméně náhodou. Usedl jsem do křesla, pustil play a vyhrnula se na mě nekonečná řeka špíny. Death metal je zde kombinovaný se "staroškolským" blackem, thrashem. Je plný nihilismu, tlaku a energie. EP obsahuje dvě nové skladby, intro i nezbytné outro a pak několik živých skladeb. Od začátku až dokonce je slyšet, že kapela to myslí se zlem vážně, "tváří se" i hraje velmi odhodlaně. V undergroundu sice nic nového pod černým sluncem, ale tahle smečka mě zaujala natolik, že jsem se rozhodl o ní sepsat několik řádek. Líbí se mi to nadšení, taková ta patina opravdovosti, kterou u dnešních "moderních" kapel neuslyšíte. DEATH KULT sice nevybočují z obrovského množství současných smrtících sdružení, drtících old school, ale něčím jsou pro mě přitažliví. Kope se tady ve stylu osmdesátých a devadesátých let, rouhá se o sto šest. Pánové asi nikdy nevylezou ze sklepních prostor, ale když si je srovnám s některými, u nás v Evropě donekonečna chválenými, vyšeptalými slavnými jmény, cítím zde pravé poctivé peklo. Kolumbijci to drtí po způsobu německých MORGOTH nebo třeba MASSACRE (z jejich rodné země). Nářezy se střídají s pomalejšími motivy a tak by mohl být spokojen každý, kdo rád často ťuká na bránu do podzemí. Morbidně krutá, death metalová ochutnávka, která je velkým příslibem do budoucna!




Asphyx says:

DEATH KULT don't depart from the huge number of today's bands, crushing old school, but they are for me more attractive. They are kicking in the style of the 80th and 90th, they blaspheme like crazyDeath metal is combined here with "old school" black, thrashIt is full of nihilism, pressure and energyMorbidly cruel death metal tasting, that will be great promise for the future!

Share this games :

TWITTER