DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 23. května 2015

Home » » Minirecenze/minireview - PARADISE LOST - Maximum Plague (2015)

Minirecenze/minireview - PARADISE LOST - Maximum Plague (2015)


PARADISE LOST - Maximum Plague
CD kompilace 2015, Metal Hammer

PARADISE LOST letos vydají (v červnu) velmi očekávanou, novou desku. Jako předkrm nám spolu s časopisem Metal Hammer připravili kompilační ochutnávku. Je sice pravda, že podobné počiny se dají odsoudit několika slovy o tahání peněz z fanoušků, ale tentokrát bych to viděl trošku jinak. Vždycky, když má vyjít další album některé z mých oblíbených kapel, začínám se pídit po starších nahrávkách, vyzobávám si do auta nějaké ty mp3 a vůbec se snažím dostat do "nálady". Bývá pro mě pak snazší se ponořit do novinky a napadají mě lépe slova, kterými se snažím vyjádřit své pocity z nahrávky. PARADISE LOST sice vybrali na kompilaci i skladby, které mi zase tolik nevoní, ale nevadí to. Alespoň si uvědomím, že i mí oblíbenci procházeli obdobím, které jsem zase tolik nemusel a chystal jsem se nad nimi dokonce zlomit hůl. Novinka má být víc old schoolová, což s povděkem jako fanoušek kvituji. Jsem napnutý k prasknutí, ukázky zatím znějí slušně. Těším se moc. A tu dobu dlouhého čekání mi "Maximum Plague" "zkracují" velmi dobře. Pro fanouška povinnost, pro ostatní asi zbytečné. Padá na mě smutek a nechávám se unést někam na Britské ostrovy, na ponurá blata. Už aby tady novinka byla. 



Asphyx says:

Compilation album for all loyal fans! The obligation for all the devotees, who likes PARADISE LOST! CD for all, who are waiting for the new album!

Skladby/songs:

1. No Hope In Sight
2. Punishment Through Time
3. Mortals Watch The Day
4. So Much Is Lost
5. Remembrance
6. Gothic
7. Enchantment
8. Tragic Idol
9. Never For The Damned
10. Rotting Misery

Čas: 52:39

Share this games :

TWITTER