DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 22. července 2015

Home » » Minirecenze/minireview - LECTERN – Fractricidal Concelebration (2015)

Minirecenze/minireview - LECTERN – Fractricidal Concelebration (2015)


LECTERN – Fractricidal Concelebration
CD 2014, Sliptrick Records

Nevím, jestli to je jen můj pocit, ale poslední dobou o sobě dává Itálie čím dál tím víc vědět. Tedy, alespoň co se týká smrtícího kovu. LECTERN z Říma jsou toho zářným příkladem. Pánové se na svém prvním dlouhohrajícím albu vydali přesně tím směrem, který mi velmi vyhovuje. V jejich tvorbě můžete slyšet odkazy na takové smečky, jako INCANTATION, IMMOLATION, AUTOPSY, OBITUARY, INFESTER, MORBID ANGEL, DEICIDE. Zkrátka a jednoduše, Italové to vzali za ten správný konec. Neříkám, že úplně vše se mi líbí, ale jako celek v mých uších novinka obstojí s klidem. Problém mám trošku s tím, že podobných skupin jsou dneska na každém rohu celé zástupy a i když se tihle neznabozi přesně trefili do dnešní "nové retro vlny", pro uvedení do Hádovy říše jim něco málo chybí. Jsem dalek toho, abych LECTERN obviňoval z plagiátorství a kopírování vzorů, ale alespoň malý kousek ostřejšího (neotřelého, nového) koření bych přeci jen tentokrát vyžadoval. "Fractricidal Concelebration" tak ocení spíše příznivci starých pořádků v muzice. Těm je taky asi určeno. Zbytek fanoušků se bude muset poohlédnout někde jinde. Osobně mě poslech baví, užívám si ho, ale také moc dobře vím, že jsou pro mě italští maniaci pouze dalšími v řadě. Dobré album, kterému už chybí jen kousek proto, aby bylo zařazeno do první ligy!



Asphyx says:

Lectern from Rome went exactly this way that I likeIn their creation you can hear references to these packs, like INCANTATION, IMMOLATION, AUTOPSY, OBITUARY, INFESTER, MORBID ANGEL, DEICIDEI have a little problem with the fact that similar groups  are today on every cornerPersonally, I enjoy the listening, I enjoy it, but I know very well that they are only the next Italian maniacs in a row for me. Good album, that is missing only a piece for coming under the first league!

Share this games :

TWITTER