DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 25. července 2015

Home » » Minirecenze/minireview - ZATOKREV - Silk Spiders Underwater...(2015)

Minirecenze/minireview - ZATOKREV - Silk Spiders Underwater...(2015)


ZATOKREV - Silk Spiders Underwater...
CD 2015, Candlelight Records

Čtvrté dlouhohrající album švýcarských ZATOKREV je plné doomu, sludge, doom-coru, post metalu a já nevím čeho ještě. Kapela má v určitých kruzích pěkně našlápnuto a patří k dobrým zvykům kapelu chválit. Řeknu vám to asi takhle. Tahle deska je dobrá, možná ještě více než dobrá, ale že bych si ji doma pouštěl vyloženě s potěšením, to zase ne. Má mysl je otevřená a jsem snad vnímavým posluchačem, ale u "Silk Spiders Underwater..." u mě docházelo i ke chvílím, kdy jsem nahrávku vyloženě odmítal. Nějak na mě bylo a vlastně dodnes je hrozně rozmáchlé, nekonečně dlouhé a "rozplizlé". Neříkám, že by mi zde něco vyloženě vadilo nebo že by mi byl poslech nepříjemný, ale když já tuhle hudbu pro kavárenské hipstery nějak nemusím. Oceňuji sem tam velmi dobré nápady, snahy o to "být jiný", ale jako celek u mě letos ZATOKREV příliš neobstojí. Možná, kdybych nebyl starý paprika a neslyšel tohle všechno už milionkrát (jen jinak a jinde poskládané v čase), asi bych pány také velebil až do nebes. Takhle mi přijde, že se na dobrý riff někdy čeká několik minut, zpěvák jen tak něco vzdáleně mumlá a bubeníka musí přemlouvat, aby alespoň občas praštil paličkou. Smutná, depresivní a vlastně jakákoliv nálada se také nedostavuje a všechno si jen tak plyne kolem. Časem u mě přichází velká nuda a to je samozřejmě špatně.  Ale tak, pro dnešní "moderní" posluchače asi dobré. Budiž vám přáno, já se raději poohlédnu jinde.



Asphyx says:

The fourth full-length album of Swiss ZATOKREV is full of doom, sludge, doom-core, post-metalI appreciate here and there very good ideas, efforts to "be different", but as a whole ZATOKREV fail this year for meSad, depressing and in fact no mood and all is just going around.you. I'm boring after some time and this is obviously wrong. But, for today's "modern" listeners it's good, maybe. Let your wishes, I'll go and see somewhere else.

http://www.zatokrev.com/
http://zatokrev.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/ZATOKREV
http://www.candlelightrecords.co.uk/
Share this games :

TWITTER