DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 29. ledna 2016

Home » » Minirecenze/minireview - CARNAC - The Frail Sight (2015)

Minirecenze/minireview - CARNAC - The Frail Sight (2015)


CARNAC - The Frail Sight
EP 2015, vlastní vydání

Turečtí death metalisté to vzali na své prvotině za ten správný, prohnilý konec. Novinkové EP působí velmi svěžím a nebál bych se říct až odlehčeným dojmem. Pánové jsou slušnými muzikanty, kteří svoji tvorbu opírají o základy postavené třeba na takových smečkách jako jsou GOJIRA, DEATH, AT THE GATES, OPETH. Všechny skladby jsou pestré, se zajímavými nápady. Člověku se ani nechce věřit, že tuhle desku vydává kapela, která toho nemá ještě moc za sebou. Doporučuji ji všem ochutnávačům progresivnějšího death metalu. Líbí se mi, že jako celek působí hudba opravdu temně, zákeřně a poslouchám ji s velkou chutí. Také proti zvuku, provedení ani obalu nemám žádných námitek.

Po světě sice chodí v současnosti velká spousta podobných kapel, ale CARNAC mě zaujali. Možná je to jejich poctivým přístupem nebo chytlavostí songů, nevím. Podobné věci se poměrně těžko vysvětlují. Kolem mě se vznáší černý sníh a pomalu dopadá na nedávno zmrzlou mrtvolu. Věčnost mi ťuká do zátylku a upozorňuje mě na moji vlastní smrtelnost. Jednotlivé riffy se mi svojí mrazivostí a energií zařezávají do uší, stejně jako břitva, načínající vlastní zápěstí. Ne, dneska si to ten zmatený sebevrah rozmyslel. Ale co zítra? Z téhle hudby cítím jakýsi zvláštní, velký smutek. Ani vlastně nevím proč. Možná právě proto je pro mě tolik zajímavá a rozhodl jsem se jí věnovat pár těchto řádek.

Progresivní death metalisté CARNAC na svém novém EP "The Frail Sight" připomínají kroužící supy. Někde dole, na zemi, leží pořádně stará mršina. Přiznám se, že mě jejich hudba úplně pohltila. Je krutá, pestrá, vznešená i ostrá zároveň. CARNAC jsou velmi zdatnými muzikanty, kteří dokážou složit opravdu dobré skladby. Technika, zajímavý vokál, temnota. Tohle všechno na jejich novince naleznete. Tohle album muselo být nahráno snad na odvrácené straně měsíce. Progresivní, temná death metalová deska, která vám pronikne do žil jako jed! Velmi dobře!



Band:
Vocals: Burak Yenitepe
Guitars: Nurhacı Çeri
Guitars: Ozan Turakine
Bass: Ünal Akünal
Drums: Baybora Topaloğlu


Asphyx says: 

Progressive death metallers CARNAC  remind circling vultures on their new EP "The Frail Sight". Somewhere down on the ground there is a really old carrion. I admit that I was totally fascinated by their music. It's cruel, varied, noble and sharp at the same time. CARNAC are very able musicians who can compose  really good songs. Technique, interesting vocal and darkness. These all can be found on their new album. This album had to be recorded perhaps on the far side of the Moon. Progressive, dark death metal album that permeate into your veins like poison! Very well!

Share this games :

TWITTER