DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 28. ledna 2016

Home » » Minirecenze/minireview - THIRD SOVEREIGN - Perversion Swallowing Sanity (2016)

Minirecenze/minireview - THIRD SOVEREIGN - Perversion Swallowing Sanity (2016)


THIRD SOVEREIGN - Perversion Swallowing Sanity
CD 2016, Transcending Obscurity India

O tom, že existuje v Indii kapela THIRD SOVEREIGN jsem se dozvěděl až v době, kdy jsem začínal o muzice psát. Není to zase tak dlouho. Přitom tahle smečka má ve své zemi velké množství fanoušků, na kontě jedno album z roku 2007 ("Destined to Suffer") a nějaký ten singl, EP a split. Přiznám se, že staré album mě nijak neuchvátilo a nebylo pro mě žádným velkým přínosem. U letošní novinky je to úplně jiné. Je to sice "zase" obyčejný, klasický death metal protkaný thrashem v řadě, ale tentokrát má ty správné plesnivé death metalové koule. Pánové se inspirují v dobách, kdy u nás v Evropě zažívaly největší dny slávy VADER, SEPULTURA, MONSTROSITY, CANNIBAL CORPSE. Navíc ale přidávají velkou porci vlastních nápadů a temnoty.

Ne, opravdu se nejedná opět o nic výjimečného. Jenže. Je zde obvyklé a tolik časté jenže. Mě to jednoduše baví! Není to sice nic, co bych si dal do první přihrádky pro často poslouchaná alba, ale také nic, co by mě nějak uráželo nebo nedej Satan štvalo. Skladby mají drive, zajímavý zvuk a když přivřete obě oči nad nepůvodností nápadů (jako snad u každé dnešní kapely), tak máte před sebou najednou velmi chutnou krmi. Songy hezky odsýpají, mají drive i feeling. Zkrátka to kope jako splašená kobyla. Není to plnokrevník, ale poctivý tahoun, vhodný na tu nejtěžší práci. Má lehká skepse časem vymizela úplně a začal jsem si automaticky podupávat nohou. To je pro mě jasným znamením, že zrovna tahle deska má něco do sebe. Příště bych přidal klidně na ostrosti a tlaku, ale jinak nemám s novinkou žádný problém.

"Perversion Swallowing Sanity" je solidním metalovým albem. Na kapele je hodně znát, že se postupně vyvíjí a zraje. Inspirace starými postupy je sice patrná na každém kroku, ale jinak se jedná o dobrý materiál. Líbí se mi to nadšení a poctivost, které z nahrávky cítím. Pokud příště kapela dodá lepší, průraznější zvuk a songy budou pestřejší, myslím, že tu budeme mít kapelu, která nám všem ještě nakope zadky. Zatím se budu s hodnocením držet trošku při zemi. THIRD SOVEREIGN letos nahráli dobré, zajímavé CD. Jsem moc zvědavý, s čím přijdou příště. Tentokrát jsem spokojený tak na sedmdesát procent. Death metal z Indie, který ctí tradice. Dobrá práce! 




Album Line-up: 
Vedant - Vocals
Benjamin - Guitar
Jonah - Bass
Reuben - Drums

Track list: 
1. Sakei Ai Hla / Grave of Humanity
2. Sarcophaga
3. Living This Hate
4. Slaughtered Mankind
5. Devolution of Mortality
6. Spawned With Guilt
7. Holocaust of Preaching
8. Dark Black
9. Burnt Epitome


Asphyx says:

"Perversion Swallowing Sanity" is a solid metal album. There's to know that the band  evolves and matures step by step. Inspiration of old methods is evident on every step, but otherwise it's a good material. I like the enthusiasm and honesty, that I feel from the recording. If the band give some better, more penetrating sound next time and the songs will be more various, I think we will have a band that will kick the ass to allTHIRD SOVEREIGN recorded some good, interesting CD this year. I am very curious what will come next. This time, I was satisfied about seventy percent. Death metal from India, which respects tradition. Good job!

Share this games :

TWITTER