DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 23. června 2016

Home » » Recenze/review - WIRED ANXIETY - The Delirium of Negation (2016)

Recenze/review - WIRED ANXIETY - The Delirium of Negation (2016)


WIRED ANXIETY - The Delirium of Negation 
EP 2016, Transcending Obscurity Distribution

Přemýšlel jsem, zda by bylo možné v dlaních rozdrtit lebku. Po chvilce přemítání mi nakonec došlo, že by to šlo. Jen by člověk k tomu musel mít puštěnou nějakou krutou a ostrou muziku, která by mu dobila potřebnou sílu a energii. WIRED ANXIETY  jsou pro podobné záležitosti více než vhodní. Letos přicházejí s druhým EP "The Delirium of Negation" (první vydali v roce 2012 pod názvem "The  Eternal Maze"). Obě alba jsou poctou klasickému death metalu devadesátých let. A jsou poctou více než zdařilou. Kombinace pomalých a středních temp, dobré nápady a řezající hlas dělají z novinky album, které rozhodně stojí za pozornost. Osobně se mi líbí určité nadšení a zápal pro věc, kterou z jednotlivých skladeb cítím. Kope to solidně to vám povím. Sice to není nic objevného ani nového, ale jedná se rozhodně o slušnou práci. 



U podobných kapel mě láká taková ta těžko definovatelná jiskra, která patrně zahoří nejvíc při živém vystoupení. Poslouchám novinku stále dokola a i když moc dobře vím, že se nejedná o žádné bourání stylů, jako tradiční death metalová deska "The Delirium of Negation" v pohodě obstojí. Dokonce jsem se přistihl, že jsem si ji ládoval do hlavy častěji, než mnohá o hodně slavnější jména. Oceňuji určitou syrovost, surový a energický základ.  WIRED ANXIETY přesně pochopili, o čem smrt v hudbě je. Troufám si jim předpovídat temně zářnou budoucnost. Snad je nějaký "šikovný" producent "nezničí". Byla by to škoda, protože pro mě osobně se jedná o velmi kvalitní záležitost. Tenhle flák syrového masa mi rozhodně chutná!


sumarizace:

Ochutnávka v podobě EP "The Delirium of Negation" se povedla. Je plná nechutných rytmů, energických riffů a temné nálady. Mám pro podobnou hudbu slabost a skladby si opravdu užívám. Pokud máte rádi syrový, krutý a reálný death metal, tak neváhejte! Budete odměněni čtyřmi dynamickými songy, které vás rozsekají na malé kousky. Líbí se mi energie, síla a nasazení, které je z desky cítit. Doporučuji všem old schoolovým fanouškům, příznivcům otevřených hrobů a poctivé muziky. Pořádně krvavé EP!

Asphyx says:

Tasting in the form of the EP "The Delirium of Negation" was succesfull. It is full of disgusting rhythms, energetic riffs and dark mood. I have a weakness for similar music and I really enjoy the songs. If you like raw, cruel and real death metal, so don't hesitate! You will be rewarded with four dynamic songs that chop you into small pieces. I like the energy, strength and using all their strength that can you feel from the CD. I recommend to all old school fans, supporters of open graves and honest music. Really bloody EP!


Album Line-up:

Dheeraj Govindraju - Vocals 
Sumeet Ninawe - Drums 
Naval Katoch - Guitar 
Adwait Jadhav - Bass

Track list:
1. Test Subject: Human 
2. Heavily Sedated 
3. Severe Comorbidity 
4. Focus 22 


Share this games :

TWITTER