DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 4. července 2016

Home » » Minirecenze/minireview - ASSASSIN - Combat Cathedral (2016)

Minirecenze/minireview - ASSASSIN - Combat Cathedral (2016)


ASSASSIN - Combat Cathedral
CD 2016, Steamhammer

Přiznám se, že když se němečtí thrash metalisté ASSASSIN vrátili na scénu, byl jsem hodně skeptický. Můj názor byl potvrzen vyloženě nudným a nezáživným albem "The Club" (2005). Kapelu jsem tak uložil k ledu a raději vždy zavzpomínal na jejich skvělou prvotinu "The Upcoming Terror" (1986). Pak přišlo album "Breaking the Silence" (2011) a já jsem si říkal, že ten návrat možná nebude zase tak špatný. Album to nebylo bůhví jak světové, ale poslouchalo se dobře. Přiznám se, že letos jsem zase spíš na rozpacích. ASSASSIN byli vždy ve stínu svých slavnějších kolegů, ale uznával jsem je. Vlastně ani nevím proč. Bohužel, novinka "Combat Cathedral" je v dnešní době už zcela nedostačujícím materiálem. 



Já mám old school thrash metal rád, občas na něj pořád dostávám chuť, ale novinku ASSASSIN si do svých play listů příliš často dávat nebudu. "Combat Cathedral" je zvukově nevýrazným, skladatelsky obyčejným albem, které postrádá to nejdůležitější. Energii. Na šedesát procent by se vyšplhalo mé hodnocení jen v případě, pokud bych zavřel obě oči i uši. Ale jo, jak vzpomínka vcelku dobré, ale na zadek si z toho tedy nesednu. To říkám na rovinu. Pokud máte rádi německý klasický thrash, jděte do toho. Jestliže ale očekáváte od hudby něco navíc, budete se nudit. Obyčejné tradiční německé thrashové albem, nic víc, nic méně. Lehký šedý nadprůměr.

Asphyx says:

I like old school thrash metal, I sometimes have fancy for it, but the news ASSASSIN I won't give into my playlist very often. The sound of "Combat Cathedral" is dull, the album is ordinary, it lacks the most important thing. Energy. My rating would climb to sixty percent just in this case, if I close both eyes and ears. But yeah, like memory very well, but I don't sit on my butt. I tell you straight. If you like classic German thrash, go for it. But if you expect something more from the music, you'll be bored. Common traditional German thrash album, nothing more, nothing less. Light gray average.

Share this games :

TWITTER