DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 5. července 2016

Home » » Recenze/review - GHOULGOTHA - To Starve The Cross (2016)

Recenze/review - GHOULGOTHA - To Starve The Cross (2016)


GHOULGOTHA - To Starve The Cross
CD 2016, Dark Descent Records

Nedávno jsem někde četl, že dochází k nezvratitelným změnám celého lidského druhu. Díky tomu, jaký zažíváme blahobyt jsme ztratili víru jak v Boha, tak v rodinu a poslední dobou dokonce i v peníze. Potácíme se někde na počátku chaosu. Teorie končila jak jinak než apokalypsou. Když jsem dostal na recenzi druhou desku amerických GHOULGOTHA, říkal jsem si, že tahle kapela svoji víru ještě nenalezla. Na jejich prvotinu jsem kdysi psal také pár slov a výsledkem pro mě byl čistý průměr. Letos je to bohužel hodně podobné. Album je obestřeno hrozně divným zvukem, přijde mi, jakoby to pánové nahrávali někde ve zkušebně. Celou desku se sice pohybujeme na pomezí deathu a doomu, ale opět k žádnému vzájemnému přenosu emocí mezi mnou a hudbou nedošlo. Nahrávka je to pro mě absolutně neucelená, zmatená, nezáživná a nebál bych se říct i nudná.



Nevím jak to uslyší páni kritici, ale moje maličkost je zmatena. Nějak pořád nechápu, co tím vším preludováním chtějí Američané říct. Tahle kapela prostě neumí napsat dobrý song. Někde jsem nedávno četl jejich přirovnání k HOODED MENACE, DECOMPOSED, MYTHIC. No to tedy ani náhodou. Výše zmíněným nesahají ani po kotníky. Já z jejich hudby necítím vůbec nic. To, že si někdo někde vzadu v garáži odříkává nějaký text a k tomu mu brnkají na nervy spoluhráči, mě jen utvrzuje v tom, že letos i u minulé desky jsem měl pravdu. Nejsem neomylný, nerad vynáším ostré a nekompromisní soudy, ale tentokrát si zkrátka nejsme souzeni. GHOULGOTHA chápou death/doom metal úplně jinak než já. Zkuste si poslechnout, uslyšíte sami, ale za sebe vám novinku výrazně nedoporučuji. Víc mě snad ani raději nenapadá.


sumarizace:

„To Starve The Cross“ je nahrávkou, která se vyloženě nepovedla. A to dokonce po všech stránkách. Desce chybí jakékoliv nápady a trpí absencí dobrých melodií. Poslech se pro mě stával čím dál tím víc větším utrpením a nerad jsem se k ní vracel. Kapele bych doporučil, aby si sehnala pořádného producenta, zapracovala na zvuku a hlavně doplnila do svých řad nějakého skladatele. Pokud tak neučiní, budeme se nadále setkávat u nahrávek, které jsou monotónní, nudné a obyčejné jako pondělní vstávání do práce. Američané sice disponují poměrně dobrou technikou hraní, ale to pro dobrou desku rozhodně nestačí. Nevím už dál, co bych napsal a tak raději skončím. Přesně takhle by se death/doom metal neměl hrát! Bohužel


Asphyx says:

The album „To Starve The Cross“ is a record which is definitely not good. In every case of this album, it´s bad. This album lack any ideas and it absents good melodies. During the listening I was more and more upset about it and I didn´t like to come back to it. I would suggest some kind of a good producer and take a look on the sound and definitely add some new composer to the band. If not, we´ll meet again and again by this records which are monotonous, boring and ordinary like a morning alarm clock for a work. These Americans have a good playing technique, however that is not good enough for a good album. I don´t know what else to say so I´m going to end it here. This is exactly how a death/doom metal shouldn´t sound. Unfortunately. 

Tracklist:
1. Village of Flickering Torches
2. Pangaea Reforms
3. The Sulphur Age
4. Abyssic Eyes
5. A Lord in the Shattered Mirror
6. Damp Breeze of Sleeping Veins
7. Visceral Seas
8. Thou, Beneath Ligaments Foul
9. Wounds Immaculate
10. A Holy Book Scribed by Wolves

Band:
Wayne, Charlie, Frankie

Share this games :

TWITTER