DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 5. prosince 2016

Home » » Recenze/review - SKEWERED - Deathmethyltryptamine (2016)

Recenze/review - SKEWERED - Deathmethyltryptamine (2016)


SKEWERED - Deathmethyltryptamine
CD 2016, Stillborn Records

Brutální death metal má svá jasně daná pravidla. Stejně jako v ostatních stylech se předpokládá, že umí muzikanti dobře hrát, opatří si ostrý zvuk a že odevzdají do nahrávky kus svého srdce.  Dalo by se říct, že všechno tohle na svém druhém dlouhohrajícím CD irští maniaci SKEWERED splňují. Přesto si troufám tvrdit, že jejich novinka "Deathmethyltryptamine" není příliš vydařeným albem. Riffy, hlas i nevýrazný bubeník, jsou zahrány jak podle nějaké šablony. Chybí energie, nějaké pořádné kladivo, které by mi zatlouklo hřeby do dlaní. Já z desky úplně cítím tu urputnou snahu a křečovitost, kdy se kapela tolik snaží. Přesto jejich hudba řeže jen tupou stranou nože.



Možná to bude znít krutě, ale podle mě by přesně takhle brutální death metal neměl vypadat. Některé smečky dohánějí svoji "průměrnost" nasazením, případně dobrou produkcí, ale nic takového zde nečekejte. Já se vlastně ani po opětovném poslechu nedovedu na album soustředit, marně se snažím, "aby se mi to líbilo". Chtělo by to přidat trošku plyn, nebát se toho a pořádně zatlačit. SKEWERED jednoduše nahráli desku, kterých jsou na každém rohu tisíce. Bohužel, na "Deathmethyltryptamine" jsem pro sebe příliš dobrého nenalezl. Dalo by se také napsat, že Irové hrají takový obyčejný brutální death metal, který neurazí a který si nebudu za měsíc pamatovat. Nic jiného ze mě  k téhle desce nedostanete.


sumarizace:

SKEWERED nahráli desku pro všechny maniaky, kteří mají rádi brutal death metal. Pro někoho bude nahrávka tím nejlepším, co letos slyšel, pro mě je ale jen dalším krvavým kouskem v řadě. Kapela mi nepřijde ničím výjimečná ani zajímavá. Zvuk a provedení jsou na dobré úrovni, horší je to už s nápady. Jsou stále stejné, opakují se a tak se po čase dostavuje pocit prázdnoty a nudy. Příznivci stylu asi budou mít radost, já raději od CD přehrávače odcházím. Album je brutální, je kruté, je ošklivé, ale je také monotónní a stereotypní. Nic dalšího mě vlastně ani nenapadá. Tahle hudba se mnou zkrátka nic nedělá. Bohužel. SKEWERED nahráli obyčejnou brutální desku. Nic víc, nic míň

Asphyx says:

SKEWERED recorded an album for every maniacs who like brutal death metal. For someone this album will be the best of this year but for me it is just another bloody piece of blood in a row. This band is nothing special or unordinary for me. The sound and work is on good level, however there are the ideas and they are not good. The ideas are the same and it repeat all the time so after a while you feel the emptiness and boredom. Fans of this type of music will be probably happy but for me I go away from the player. This album is brutal, cruel, ugly, however it´s monotone and stereotypical. Nothing more to say here. This music does nothing to me. Too bad. SKEWERED recorded an ordinary brutal album. Nothing more, nothing less.   

Track List:
1. Curbstomp Marathon
2. Nausea
3. Ground and Pound
4. Viscous Mucus
5. Organ Donor Kebab
6. Pawns of War
7. Animalism
8. Colombian Necktie
9. Red Knob Warts
10. The Lovesong
11. Trimethylaminuria
12. Fucked with A Stump

band:
Mark Dolan - Vocals / Andy Sweeney - Guitar / James "Jazzer" Connolly - Drums

Share this games :

TWITTER