DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 28. ledna 2017

Home » » Recenze/review - MAZE OF SOTHOTH - Soul Demise (2017)

Recenze/review - MAZE OF SOTHOTH - Soul Demise (2017)


MAZE OF SOTHOTH - Soul Demise
CD 2017, Everlasting Spew Records

Zajel mi nůž do ramene, poničil mi tkáně a narazil na kost. Zaúpěl jsem bolestí a překvapením. Začal jsem se bránit a zahnal útočníka na útěk. Po čase začala rána hnisat a navěky poznamenala můj život i smrt.


Prvotina italských death metalistů MAZE OF SOTHOTH mi v mnohém takovou ostrou a zákeřnou ránu, šílené bodnutí připomínají. Kapela se rozhodla zničit svět stylem, jakým to dělají jejich kolegové NILE, MORBID ANGEL, IMMOLATION. Texty plné páně HP Lovercrafta, maniakální melodie a tlak, tohle všechno mě postupně rozkládá a podmaňuje. Album má správně syrový zvuk, démonický obal. Splněno je vše, aby se fanoušek staré dobré smrti v hudbě cítil dobře. Navíc je pak jako nějaký krvácející bonus přidána nespoutanost, živelnost a nebál bych se napsat i živočišnost. Cítíte také ten nekonečný nasládlý zápach rozkládajících se těl? Tahle hudba zabíjí!



Toulám se podsvětím, objevuji si pro sebe nové kapely, rád se nechávám překvapovat. Pořád mě baví vzájemné oťukávání s novou deskou, rozplétání riffů i otevírání dalších neznámých hrobů. MAZE OF SOTHOTH jsou pro mě obrovským překvapením a přímým zásahem do mých soukromých stínů. Album "Soul Demise" sice neboří zavedené mýty a modly, ale dokáže mě nabít energií pokaždé na velmi dlouhou dobu. Rychlost, hutnost, drtivý účinek s fatálními dopady na mé sluchovody. Tohle všechno Italové umí a abych pravdu řekl, jejich nová deska mě oslovila o hodně víc, než novinky mnohých o hodně známých jmen. Vítejte v pekle, maniaci! Chce se mi na tuhle partu deah metalistů pořád křičet. Smrtící album, které ze mě udělalo můj vlastní krvavý stín! Vynikající!


sumarizace:

"Soul Demise" je přesně tím druhem hudby, která bude znít všude po světě, až nastane apokalypsa. Já vlastně ani nevím, jak podobná alba hodnotit. Jsem novinkou zcela pohlcen, jsem jejím otrokem a užívám si všechny ty pestré okamžiky. Death metal v podání MAZE OF SOTHOTH je takovým jedním velkým šílenstvím. Ostré riffy, složité melodie, všude přítomné zlo. Mé pocity sice byly zpočátku zmatené, ale časem album dozrálo v obrovské monstrum. Všude kolem se vznáší beznaděj, já tápu v nekonečné tmě. Pouštím si nahrávku znovu a znovu a zjišťuji, že se mi do žil dostává hodně temný jed. Krutost, tma a velká přitažlivost. To jsou slova, která mě napadají při poslechu asi nejčastěji. Agresivní, hodně emotivní a zároveň černé album. Absolutní inferno! Apokalyptický temný death metal, který vás smete z povrchu zemského!

Asphyx says:

"Soul Demise" is exactly the kind of music that will sound all over the world, when the apocalypse comes. I don't even know how to evaluate similar albums. I'm completely enthrailled by this novelty, I'm its slave and I enjoy all varied moments. Death metal by MAZE OF SOTHOTH is such great madness. Sharp riffs, complicated melodies, ever-present evil. Although my feelings were confused at first, the album got into a huge monster. All around despair is rising, I grope in the endless darkness. I'm listening to the recording again and I find there is coming some dark poison in my veins. Cruel, darkness and large attraction. These are the words that are coming to my mind most when listening. Aggressive, very emotional as well black album. Absolute inferno! Apocalyptic dark death metal that will sweep you away from the earth!

Tracklist:
1. Cthulhu's Calling
2. Lies
3. Seed Of Hatred
4. Multiple Eyes
5. The Outsider
6. The Dark Passenger
7. At The Mountain Of Madness
8. Blind
9. Azzaihg' Nimehc
10. Divine Sacrifice

band:
Fabio - Lead Guitars / Synth
Matteo - Drums
Cristiano - Bass / Vocals
Riccardo - Lead Guitars

Share this games :

TWITTER