DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 29. ledna 2017

Home » » Recenze/review - ZZ TOP - Live: Greatest Hits From Around The World (2016)

Recenze/review - ZZ TOP - Live: Greatest Hits From Around The World (2016)


ZZ TOP - Live: Greatest Hits From Around The World
CD 2016, Suretone Records

Venku mrzne až praští a já se právě vrátil domů ze zasněžené krajiny. Mám pocit, že v mých žilách koluje led a zahřeje mě až panák dobrého bourbonu. Otevřu detektivku pojednávající o šedesátých letech minulého století v Texasu. Úplně před sebou vidím nekonečnou dálnici, zaprášené sklo mé staré fordky i kaktusy u cesty tvářící se jako němí svědkové. K absolutnímu štěstí mi ale pořád něco chybí. Jasně, hudba. Zapomněl jsem na muziku.

Houstonští vousáči ZZ TOP jsou jasnou volbou. Konečně jsem se dostal k poslechu jejich loňského živáku "Live: Greatest Hits From Around The World" poskládaného ze záznamů z celého světa. Do mého pokoje pronikne jejich typický hard rock, provrtaný jižanským blues jako houpací křeslo červotočem, na kterém sedí asi stoletý černoch kouřící dlouhý doutník. Vzduch je těžký a riffy houpavé a podupávající. Je to možné, že jsem tuhle trojici viděl ma koncertě naposledy snad před dvaceti lety? Nebylo by na čase si je ještě alespoň jednou zopakovat? Bude možnost a to 19. července v Plzni. Už teď, naplněný až po okraj společným zážitkem z poslední desky, se těším jako malý kluk.

Vždyť přátelé, tohle je legenda všech legend, základ, kořeny, bez téhle skupiny se neobejde dodnes žádný pořádný motorkářský sraz ani večírek. Mám pocit, že se mnou šijí všichni čerti. Není divu, vždyť ZZ TOP mi pouštěli rodiče ještě jako malému klukovi. Jsem jimi odkojen, prolnut a navěky prolezlý. Živák má dobrý (čištěný) zvuk, ten duch vystoupení se povedlo přenést na výbornou. Hej baby, dneska nebudeš sedět v koutě! Rozhoupej boky a ukaž co umíš. Tahle runda je na mě, ale pak jedeme, cesta čeká! Stejně jako tohle album. Klasika nejklasičtější a pro mě osobně obrovský kult! Jdu si dát dalšího panáka a desku pustit znovu.



Asphyx says:

I have no words. An excellent album for all loyal fans! The obligation for all the devotees, who likes ZZ TOP! Hard rock gods in excellent form! Wow.



info:

Asphyx says:

I have no words. An excellent album for all loyal fans! The obligation for all the devotees, who likes ZZ TOP! Heavy metal gods in excellent form! Wow.

Tracklist:
01. Got Me Under Pressure (Live from New York)
02. Beer Drinkers & Hell Raisers (Live from Las Vegas)
03. Cheap Sunglasses (Live from Paris)
04. Waitin For The Bus (Live from Nashville)
05. Jesus Just Left Chicago (Live from Nashville)
06. Legs (Live from Sao Paolo)
07. Sharp Dressed Man (Live from Los Angeles)
08. Rough Boy (feat. Jeff Beck) [Live from London]
09. Pincushion (Live from Berlin)
10. La Grange (Live from Dallas)
11. I'm Bad, I'm Nationwide (Live from Vancouver)
12. Tube Snake Boogie (Live from Rome)
13. Gimme All Your Lovin (Live from Houston)
14. Tush (Live from Chicago)
15. Sixteen Tons (feat. Jeff Beck) [Live from London]

band:
Billy F Gibbons
Dusty Hill
Frank Beard

Share this games :

TWITTER