DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 22. června 2017

Home » » Recenze/review - SKELETHAL - Of the Depths... (2017)

Recenze/review - SKELETHAL - Of the Depths... (2017)


SKELETHAL - Of the Depths...
CD, LP, TAPE 2017, Hells Headbangers

Již dlouhá léta jsem byl obsypán mokvajícími vředy. Objevovaly se s krutou pravidelností, pokaždé ve chvílích, kdy se mi to nejméně hodilo. Pálily, bolely v rytmu úderů srdce a nešlo si na ně zvyknout. Párkrát jsem málem zešílel, vyřízl si je nožem, několikrát dokonce vypálil ohněm, ale nepomáhalo nic. Letos jsem si při poslechu novinky francouzských death metalistů SKELETHAL uvědomil, že má bolest není nic proti tomu, co se odehrává na jejich novém albu "Of the Depths...". Propadl jsem naplno peklu.

Není divu, vždyť morbidní práce vy stylu GRAVE, ENTOMBED, NIHILIST, DISMEMBER, UHLEASHED, CARNAGE, ENTRAILS, ASPHYX, HOODED MENACE vždy dělala a dělá mému srdci stejně nejlépe. Novinka má navíc v sobě takovou tu těžko popsatelnou černou jiskru, ohavnou přitažlivost, která vás postupně rozleptá a změní k obrazu svému. "Of the Depths..." hltám s obrovskou chutí a vůbec mi nevadí, že jsou mé vnitřnosti spalovány černým ohněm smrti.



SKELETHAL jsou kapelou, kterou sleduji dlouhodobě a musím říct, že jsou každým albem ošklivější, temnější, víc oddanější záhrobí. Pod jejich riffy praskají stovky kostí, pukají lebky, vzduchem se vznáší strach, studený vír, utkaný z těch nejstarších pavučin. "Of the Depths..." je jako návštěva staré kobky, kde po stranách sedí vaši předci a rozmlouvají s vámi starým death metalovým jazykem. Prosypávám mezi prsty prach, líbám se s nemrtvými, nasávám zatuchlinu dávných dní. Do morku se mi dostává chlad a už teď vím, že tohle album mě bude provázet na mých toulkách záhrobím ještě hodně dlouho. Chcete si podat ruku se samotnou Smrtí? Máte jedinečnou možnost. Old school death metal, zahraný s absolutní oddaností podzemí! Kult!


sumarizace:

Nové album francouzského uskupení SKELETHAL je velmi zdařilou poctou devadesátým letům v death metalu. Songy mají jasnou černou tvář, jsou dobře zapamatovatelné a připomínají mi krev, stékající po stěnách podzemních kobek. Tahle hudba je hodně zlá a hodně návyková. Přiznám se, že takové inferno jsem nečekal. Staré, plesnivé melodie, zastřený hlas, odér samotného záhrobí. To jsou hlavní atributy hudby těchto maniaků. Doporučil bych ji všem death metalistům, kteří se rádi pohybují v tom nejtemnějším záhrobí. Budete navěky prokleti, nabodnuti na kůl a spoutáni syrovými melodiemi. Jsem touto deskou totálně smeten, zničen, rozsekán. Během poslechu jsem neviděl ani náznak světla. Masakr lidské mysli, inferno! Old school death metalové album, které bylo nahráno v samotném podsvětí! Totální, plesnivý kult! 

Asphyx says:

The new album by French band SKELETHAL is a very good tribute to all the 90th´s death metal bands. These songs has a clear black face, are easily memorized and they remind me blood which pour down underground tombs. This music is very evil and very addictive. I have to admint that this inferno is not what I was expecting at all. Old mouldy melodies, husky voice, smell of the other world itself. These are the main attributes of this maniacs´ music.  I would recommend this album to everyone who are fans of death metal, who like to go around the darkest beyond. You will be curse forever, stick on a pole and enchain with raw melodies. I am totally smashed by this album, I am broke and chopped. During the listening I was not able to see any light at all. Massacre of human mind, inferno! Old school death metal album which was recorded in the Hades world! Total mouldy cult! 

Share this games :

TWITTER