DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 11. června 2017

Home » » Report, photos, video - REVEL IN FLESH, REPUKED, CRYPTIC BROOD, INTO COFFIN - Kunstverein, Nürnberg - 09. 6. 2017

Report, photos, video - REVEL IN FLESH, REPUKED, CRYPTIC BROOD, INTO COFFIN - Kunstverein, Nürnberg - 09. 6. 2017

- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

Promoter: Kill Em All Concerts - http://kill-em-all.de/,
https://www.facebook.com/killemallconcerts/

Ahoj, ahoj, ahoj, je zde opět váš oblíbený reportér ze záhrobí, starý dobrý Asphyx, aby vám předložil několik slov a postřehů o dalekém výletu do Norimberku, kde si daly dostavení jeho oblíbené old school death metalové kapely. Slyšte, slyšte, slyšte příběh o návštěvě samotného pekla.


start from Pilsen
Když jsem se minulý týden dozvěděl, že mi má milá žena odvezla platební kartu omylem do Španěl, málem jsem si vyrval vlasy beznadějí. Měl jsem na účtě peníze na koncert, na který jsem se těšil dlouhé měsíce. Miluju starý plesnivý death metal jako nic jiného a v Norimberku se sešly smečky, které v současnosti poslouchám asi nejčastěji. Musel jsem celý týden šetřit, odmítat pozvání do hospody, omezil jsem i jídlo. Byl jsem jak mnich, který se vzdá všech svých pozemských radostí, aby mu zbylo na benzín a vstup.

Kunstverien
V pracovní dny jsem byl netrpělivý, občas mě neskutečně bolelo celé tělo a trápila mě nespavost. Nebyl jsem ve své kůži, v práci jsem byl nevrlý a dělalo mi obrovský problém ráno vůbec vstát z postele. Poslouchal jsem starý death metal, rovnal si věci v hlavě a čekal na pátek.


club
Je odpoledne po práci, konec šíleného 12 hodinového pracovního týdne a já jsem ve stavu, kdy bych si měl lehnout, případně se opít a zapomenout na celej svět. Jenže pak sedím doma u stolu, žvýkám suchý chleba a pořád dokola se dívám do prázdné ledničky. Už jsem si vyměnil eura, mám i peníze na benzín a foťák je připravený. Pořád to ale ještě můžu odpískat. 


club

merchandise
Jenže já mám v sobě pořád kus starého rebela, kousek Billyho a Wyatta z Bezstarostné jízdy. Jsem napnutý v cestovní horečce, přeci jen jedu sám a je to 200 kilometrů a dvě hodiny cesty. Propláchnu se tedy vodou, vezmu hořčík proti křečím a naladím na přehrávači v autě AUTOPSY. Natankuji, co nejvíc mi peněženka dovolí a už si to valím směrem na Rozvadov. Jedu pomalu, na pohodu, čeká mě toho ještě hodně a tak šetřím síly. 


I´m in Nürnberg
Navigace s německými mapami mi pomáhá tentokrát dobře. Občas se sice přistihnu, že s ní rozprávím, ale to už je úděl nás osamocených jezdců. Kolem kamiony, pomalu se měnící krajina a mé unavené oči, upřené na silnici. Možná jsem trošku přecenil síly, říkám si, když vjíždím do Norimberka. Jako vždy trošku bloudím. Dokonce se chvíli ocitnu i ve čtvrti, kde bych asi neměl zastavovat. Po ulici postávají divné ksichty, s takovým tím výrazem - vylez a my si s tebou pěkně po našem pohrajeme, kámo. Raději přidám a jsem rád, když zastavím před klubem.


Z - BAU

Kunstverein je galerie, umělecké doupě, kde je i klub (s několika sály). Perfektní parkování, venku terasa, kde měli i točené, vjezd pro vozíčkáře. Tady někdo, když tu starou budovu rekonstruoval, tak hodně a rozumně přemýšlel.

Jsem tu brzy, tak si pootevřu pro čerstvý vzduch dveře, pustím další desku AUTOPSY a na chvilku mě přemůže spánek. "Hey Jacub, is that you?": zaklepe mi někdo na kapotu auta a já se leknu. Chvíli se probírám a pak musím odmítnout lahev nabídnutého piva. Kluci z kapel mě poznali, taky pár fanoušků a já koukám asi hodně překvapeně, protože bych nečekal tolik vřelosti a že zde vůbec někdo bude znát můj malý český undergroundový blogísek. Připadám si jako velký reportér a chvilku se natřásám. Moje pýcha je ale ihned ochlazena vstupem do klubu, kde zjišťuji, že jsem si vyměnil málo eur. Na koncert mám (12 EUR), ale na přeslazené limonády moc ne (taky si musím koupit triko přece!). Ještě že jsou zde kamarádi a nosí mi, co si jen zamanu. Jsem mezi svými - opět zafunguje metalová soudržnost. Thank you very much for all, my friends!



Klub je to undergroundový, přesně podle mých představ. Pivo (uvnitř mají jen lahvové) nepiju, ale výběr je pestrý a dostačující, záchody počmárané, ale čisté, až se tam stydím chodit:). Hergot, já bych se tady zmrskal jak carský důstojník. Jenže to nejde, musím v noci domů. Cucám darované nealko, některým německým kolegům moc nerozumím, jiným až moc dobře, ale je to celé hrozně krásné, taková ta setkání třetího metalového druhu, radost z toho, že jsme, že máme všichni rádi starý smrtící kov a underground. Čekám na první kapelu.


fans

INTO COFFIN
 - předvedli zahnívající black/death doom metal takovým způsobem, že jsem měl chvílemi pocit, že se rozplynu ve zlém vesmíru. Byla to okultně laděná seance, pořádaná při příležitosti příchodu samotné bestie na zem. Velice naléhavé, studené a smrtící vystoupení, u kterého mi tuhla krev v žilách. The black/death doom metal INTO COFFIN from Germany played an excellent gig this evening. Great concert which was full of noble coldness!







CRYPTIC BROOD - death doomoví vyslanci shnilého pekla. Hmatatelně jsem se přehraboval ve starých plesnivých kostech. Němečtí maniaci moc dobře vědí, o čem je starodávná prašivá smrt. Tuhle trojici můžu vždy a všude a v Norimberku byli opět výteční. Hnili jsme zaživa, kroutili se jako červí larvy hlodající zmrzlé maso mrtvol. Koncert byl neskutečně drsný, surový a zároveň chladivý jako ruka umrlcova a muselo se dvakrát za neskutečného kotle přidávat. Vynikající! Frantic riffs, chaotic passages and doom calm. Some of the songs resembled rusty knife, stabbing your belly, others are like ice blade of axe, that has a date with your head. CRYPTIC BROOD set to music the mood hovering over the old scaffold again. Fans were definitely be satisfied and I was excited. Cult!








REPUKED - bylo na čase také smíchat death metal s troškou toho punku. Otevírali jste někdy rezavá vrata do staré kobky? A měli jste u toho několik promile v hlavě? Tak přesně takhle vypadal i koncert těchto Švédů. Žádné kompromisy, jen smrt, špína, hnus a chlad. Chyběly snad už jen sexy zombie v mosh-pitu. Málem jsem si vyrval vnitřnosti z těla. Skvělý set, před publikem, které si to přišlo neskutečně užít. Hello, my zombie! It´s time very morbid, calm, cold, with atmosphere of operating theatre. Maniacal vocal, killer riffs and often changing pace! It´s REPUKED in top condition! Moldy killer concert!







REVEL IN FLESH patří již nějaký ten rok mezi kapely, které protáčím nejčastěji ve svých přehrávačích. Líbí se mi kombinace švédského death metalu, studených melodií a totální oddanost stylu. V Norimberku zazněl první song a já šel do kolen. Set mi připomněl koncerty DISMEMBER v dobách mého mládí. To byla cirkulárka, která nešla zastavit. Z pódia doslova stékala energie a já pařil jak o závod. A ten vokál! Podal jsem si ruku se Smrtí, zaklapl za sebou víko od rakve a nenechal se ani na chvilku rušit. Určitě znáte ty chvíle, kdy jste totálně s kapelou propojeni v jeden celek. To se mi dělo vlastně po celou dobu téhle ledové seance. Co dodat? Snad jen, že takhle má vypadat death metal! If you look for a classic representatives of the style called old school swedish death metal, you wouldn't find a better live band. Concert was incredibly energetic, maniacal and cold as a corpse. I liked it slow cool melodies and dynamic passages. And vocal? Absolut killer! Old school swedish death metal that was crush me! Excellent frosty gig, where were split lid from the coffin!













Následuje nezbytný pokec, focení s kapelami a já, starý pan Asphyx dostávám spoustu dárku v podobě trik a kazety, díky za ně! 


with CRYPTIC BROOD

with CRYPTIC BROOD

with REVEL IN FLESH
Zvuk byl jedním slovem vynikající. Pan (opravdu Pan) zvukař chodil mezi lidmi, ptal se na jejich názor, vše samozřejmě ladil s kapelami a já z toho byl tak hotový, že jsem mu šel pak poděkovat. Klobouk dolů. 

Návštěvnost čítala něco přes sto kousků old schoolu chtivých válečníků. Nutno dodat, že ať se o Němkách říká cokoliv, tak tenhle večer se bylo rozhodně na co koukat. Po organizační stránce vše v pořádku, jen akce nabrala cca půl hodinový skluz. Zajímavostí budiž, že si tento večer nikdo nic nefotil ani nenatáčel mobilem. Bylo to velmi příjemné zpestření. 


new t-shirt and cassette in my collection - thank you very much!

Kdybyste viděli, jak mě se nechtělo domů! Nabídka na pařbu v nočním Norimberku, přespání a dokonce partička místních děvčat, to všechno znělo tak lákavě. Jenže mám už přes 4 obrácené kříže na krku, spoustu povinností a doma nedojedený okoralý chleba. Musel jsem se rozloučit. Ještě v autě, když mi vše doznívá pomalinku v hlavě, mám sto chutí to otočit a rozplynout se v pořádné pitce. Je tu ale noční silnice, poslední fyzický výkon a dlouhá cesta. Jedu pomalu, světla mě oslňují a neskutečně mi kručí v břiše. Pořád si ale prozpěvuji a cítím se dobře.


start from Nürnberg
Pak mi najednou z ničeho nic kolem druhé v noci (někde v půlce cesty) vypovědělo tělo službu. Udělalo se mi šíleně zle, musel jsem dokonce (ani nevím jak) zajet ke krajnici. Zkusil jsem si třikrát vždy po chvilce odpočinout a nešlo to. Prostě jsem se nemohl hýbat, nefungoval jsem, pak ráno dvakrát zvracel a několikrát mi tekla z nosu krev. Byl jsem uzavřený v kovové skořápce, třásl se zimou (ještě, že jsem dostal od kapel nějaká trika) a měl čistý strach, aby mě někdo neroztřískal. Došlo to tak daleko, že jsem po čtyřech hodinách marného přemlouvání sebe sama, musel zavolat Michalovi, který vyzvedl Gora a chlapci mi vyrazili zachránit život. Klepal jsem se tak vyčerpáním, že jsem vždy ujel dva kilometry a musel zase ke straně odstavit auto - totální kolaps. Asi ta spousta šílených dní v práci, skoro žádný spánek...


after my collapse, doopravdy jsem si myslel, že udělám rodině alespoň ještě jednu fotku na památku, i když...:(((
Když indiánovi někdo zachrání duši, tak je jeho bratrem. Já musím na tomhle místě klukům hrozně moc poděkovat. Nebýt vás, možná už bych tady nebyl. O nabití mé autobaterie, zničené díky bezpečnostnímu svícení, ani nemluvě. A ta ranní čokoláda na pumpě u Stříbra byla nejlahodnější pití, co jsem kdy pil. Děkuji bratři, máte to u mě!

Všechno odříkání, únava a vlastně i bolest ale (co se týká muziky a samotného koncertu) stály rozhodně za to. Úžasná akce plná skvělé hudby, setkávání a pohody! Děkuji za pozornost! Old school death metal forever! Thank you for all bands, for my friends, for all! Killer show!



- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound








about the bands:
Recenze/review - CRYPTIC BROOD - Brain Eater (2017)
Share this games :

TWITTER