DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 26. listopadu 2017

Home » » Report, photos, video - KRYPTOR, LAID TO WASTE, TOXIC PARADISE - club Parlament, Plzeň - 24. 11. 2017

Report, photos, video - KRYPTOR, LAID TO WASTE, TOXIC PARADISE - club Parlament, Plzeň - 24. 11. 2017

Kryptor
OSTATNÍ FOTKY ZDE / OTHER PHOTOS HERE
- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos

club: Parlament club - 
https://www.facebook.com/parlament.plzen/

Asi je to počasím, ale tenhle týden mi připadalo, že potkávám samé zachmuřené lidi. Je brzy tma, všichni vykládají něco o vánocích, které jsou až za měsíc. Stres, neustálé sledování příspěvků na sociálních sítích, večerní seriály plné debilních příběhů. Usmívám se asi jediný. Jednak jsem měl v úterý narozeniny a pořád tak nějak oslavuji a taky na mě jde nostalgická nálada. Potřebuji do žil metal. Nabít se energií, posílit imunitu proti všeobjímající společenské debilitě. Volím páteční club Parlament v Plzni, protože druhý den nám přijede návštěva a budu muset alespoň trošku fungovat. Mám nabídku na koncert do Prahy, ale to bych asi nepřežil.


Laid to Waste
Já mám stejně tak hodnou ženu, to se nedá svítit. Nakrmí mě, pohladí a ještě dá požehnání, aby se mi večerní thrash metal líbil. Kdo to má, přátelé? Jediný, kdo trošku prskal, tak byla princezna, dcerunka, pro kterou jsem zatím pořád táta - polobůh....a budou tam i jiné holky? A že je maminka nejkrásnější? Ptá se mě a já se usmívám. Hergot, je mi 43 a jsem na vrcholu sil. Občas je sice znát únava, ale pořád "bojuju". Nechci trávit večery u televize/počítače nadáváním nebo v hospodě ještě větším nadáváním. Jdu na metal!


Kryptor
Malé, lokální koncerty mi poslední dobou vyhovují nejvíce. Lidí tak akorát, blízký kontakt s kapelou. Je to osobnější, než obrovské sály plné fanoušků. Do Parlamentu dorazím s dobrou náladou, rovnou z rozplaveb v hospodě U Zacha (díky kamarádi za super pokec!), která mi vydrží i přes značnou tělesnou únavu po celý večer. Páteční koncert je pro mě hlavně odpočinkem, relaxem. Takže pivo v ruce, klábosení se známými, pár fotek z ještě menšího foťáku než jste doufali a taky zablikání emailu v kapse až z Austrálie, kde můj-váš blog chválí několik fans. To potěší, přátelé!

Pomalinku, polehounku se propiju až k první kapele.

TOXIC PARADISE - hard rock metal, mladí kluci. Z vystoupení je cítit nadšení a i když není jejich hudba vlastně ničím výjimečná, oproti minulému setkání mi připadají zase o něco lepší. Některé melodie mě opravdu zaujaly. Jen tak dál, jen houšť!




LAID TO WASTE nejen naživo už dávno kopou první thrash metalovou ligu. Jinak tomu nebylo ani v Parlamentu. Ono je těžké hodnotit kapelu, jejichž desky vám tak nějak kolují v krvi. Za mě tedy opět poctivá nálož toho, co mám na tomto stylu tolik rád - melodií, neurvalosti, energie, rebelie! Představte si utržený vlak, který se řítí přímo do pekla. Přesně takoví byli LAID TO WASTE. Hergot, tohle je metal! Skvěle! Absolute thrash inferno! The gig that cuts like a rusty knife! Great! Thrash till death! LAID TO WASTE played concert, which will sweep you away like a tsunami. Wov!










KRYPTOR byli pro mě nostalgickou vzpomínkou (u některých skladeb mě opravdu mrazilo, co já si s touhle skupinou všechno "prožil"). Mám ke kapele samozřejmě historicky velmi blízko, vždyť kdysi formovala můj pohled na muziku. V Plzni pánové odvedli solidní vystoupení (v rámci možností a věku). Jen na ten zpěv si asi nikdy nezvyknu. Ano, jsem příznivec mistra Pípy.  Sadistic thrash metal!









Návštěvnost byla slušná, odhad nemám, ale přes sedmdesát lidí bych si tipl. Zvuk solidní a atmosféra pohodová. Po organizační stránce si nebylo na co stěžovat.

My, pánové v nejlepších letech to máme tak, že pořád jucháme, jsme siláci jak za mlada a pak nás sejme únava. Na mě padla někde cestou domů, to jsem pak u baráku šoural nohama jak kdybych měl už dávno močový měchýř vyvedený bokem a trápilo mě revma. Přesto jsem si večer neskutečně užil, zavzpomínal, pokecal, udělal si dobře. Zaplať Satan za podobné koncerty. Bez nich totiž už budou všichni jen připojeni na síť, kde si budou donekonečna plácat játra. Realita a metal jsou ale někde jinde. V malých klubech, mezi fanoušky, pod pódiem, u piva a s kapelami. Víc takových akcí, pokud mi to práce a rodina jen trošku dovolí, rád přijdu znovu! Přijďte taky. Děkuji všem za pěkný zážitek!


- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

--------------------------------

Promotion!

DEADLY STORM FESTIVAL 12 


17.3. 2018 již po dvanácté v Plzni povstanou zombie, aby zničily tento svět. Tentokrát na novém místě v Šeříkovce. Přijďte jako minulé ročníky podpořit jedinečný undergroundový festival!

Dvě pódia, dobré pivo i zvuk. Kapely nejen z českého podzemí. K tomu jako vždy příjemná nálada. Metal býval vždy o setkávání, o pořádné pařbě pod pódiem, o úsměvech od ucha k uchu. Dodržíme tradici a budeme se snažit, abyste odcházeli spokojeni. Underground nesmí zemřít! Přijď si užít metal a vezmi své známé! Budeme se na vás těšit!

datum: sobota 17. 3. 2018
místo: Šeříkovka - http://www.serikovka.cz/

info:

facebook událost:

Share this games :

TWITTER